S**T HAPPENS DUDE!

It's been a while. I never thought i would open back this blogger. Mimpi ngeri membuatkan aku terasa ingin menaip untuk membebaskan ketakutan pada bayang-bayang aku sendiri, sesuatu yang aku sendiri rasa tidak masuk akal. Enough blabbering. Let's talk about how our everyday's life been going. Or let's just talk about me. Mine's honestly sucks. Kadang aku bukan sahaja tak faham apa yang aku kejar dalam hidup aku, bahkan diri aku sendiri. Pilihan diberi, baik dan buruk, nyata dan maya, benar atau salah. Pilihan antara negatif dan positif, ya atau tidak. Tetap, apa sahaja pilihan, pasti akan ada persoalan, imbuhan kepada pilihan yang bertentangan dengan apa yang kita pilih pada awalnya. Secerah mana matahari, pasti akan mendung. Selebat mana hujan pasti akan tetap muncul sinaran cerah. Lumrah atau kebiasaan, manusia takkan pernah cukup. Cukup dengan apa yang telah berada didepan mata. Tamak. Arrogant. Penyudah bila musnah baru mahu terngadah. I've been through this situation lately. Guess what, for that KETAMAKAN, I've lost someone I love for someone I like. Akibat tamak kasih sayang, makan diri sendiri. Well, shit do happens. But I never gave up hopes. I always comeback, either strong, either weak. For someone who's Hearts that had been broken by me, I am sorry, I truly am. You've always been the best for me, yes you really are, and I was a fool to let my heart misjudge my action. Now, I am ready to pay for my price, as I am loosing you, letting you slip through my dirty hands. Dear for who's-ever-that-are-reading-this-not-so-humble-post, please, please put the 'It's Enough' feeling for whatever it is that you felt dear the most, something/someone that already been very precious for you. Treasure it. Cause if you don't, regret will be your last worst feeling ever. Trust me, TAK BERBALOI/NOT WORTH IT to be greedy.


"HATI seorang insan takkan mudah berpatah balik kepada seseorang yang pernah menyakitinya."